PO ZALOGOWANIU
KARTY URLOPOWE
PIT'y 
DOKUMENTY i UMOWY
... i inne e-usługi.
Naszym Klientom oferujemy kompleksową administrację płac z tytułu wszystkich rodzajów umów, uwzględniając specyficzne wewnętrzne uwarunkowania organizacji i zapisy Regulaminów Wynagradzania.

Usługa jest realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzeniami Kodeksu Pracy, ustawy podatkowej oraz ustawy o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych. Wysoka skalowalność naszego systemu kadrowo-płacowego pozwala dowolnie rozliczać wszystkie składniki płacowe.
W imieniu Klienta przejmujemy obowiązek:
1. Sporządzania list płac wraz z wyliczeniem składek ZUS, zdrowotnych i podatku od osób fizycznych, z uwzględnieniem kosztów uzyskania przychodów i ulgi podatkowej oraz składki ZUS;
2. Sporządzania kartotek wynagrodzeń wraz z "paskami" z wyliczeniem miesięcznego wynagrodzenia dla poszczególnych pracowników oraz raportów RMUA;
3. Przygotowywania rachunków i/lub list płac dla osób świadczących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych;
4. Ustalanie obowiązku podlegania ubezpieczeniom społecznym przez osoby świadczące pracę na podstawie umów cywilnoprawnych;
5. Sporządzanie deklaracji ZUS i deklaracji podatkowych:
-
naliczanie składek Zus oraz zaliczek Pit oraz sporządzanie i przesyłanie do Zus i US miesięcznych i rocznych deklaracji rozliczeniowych (Zus Dra, Zus Rca, Zus Rsa, Zus Rza; Pit-4R, Pit-11, Pit-40);
-
przeprowadzanie korekt deklaracji ZUS;
-
wystawianie zaświadczeń Rp-7;
-
sporządzanie zbiorczego polecenia księgowania z listy płac, w podziale na MPK, wg zakładowego planu kont dostarczonego przez Klienta;
-
sporządzenie na koniec roku podatkowego rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników nie korzystających z ulg i zwolnień, po otrzymaniu oświadczenia od pracownika (PIT- 40);
-
sporządzenie na koniec roku podatkowego rozliczenia PIT-11 dla pozostałych pracowników i PIT 8B dla osób zatrudnionych na podstawie umów zlecenia i o dzieło i przesłanie do właściwych Urzędów Skarbowych oraz do pracowników (wg ustaleń z Klientem);
-
przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników Klienta;
-
przygotowywanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń i pobranych zasiłków w związku z zakończeniem zatrudnienia.