>> PŁACE

LOGOWANIE

PO ZALOGOWANIU

KARTY URLOPOWE

PIT'y 

DOKUMENTY i UMOWY

 ... i inne e-usługi.

LOGOWANIE

Naszym Klientom oferujemy kompleksową administrację płac z tytułu wszystkich rodzajów umów, uwzględniając specyficzne wewnętrzne uwarunkowania organizacji i zapisy Regulaminów Wynagradzania.

PŁACE

Usługa jest realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzeniami Kodeksu Pracy, ustawy podatkowej oraz ustawy o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych. Wysoka skalowalność naszego systemu kadrowo-płacowego pozwala dowolnie rozliczać wszystkie składniki płacowe.

W imieniu Klienta przejmujemy obowiązek:

1. Sporządzania list płac wraz z wyliczeniem składek ZUS, zdrowotnych i podatku od osób fizycznych, z uwzględnieniem kosztów uzyskania przychodów i ulgi podatkowej oraz składki ZUS;

2. Sporządzania kartotek wynagrodzeń wraz z "paskami" z wyliczeniem miesięcznego wynagrodzenia dla poszczególnych pracowników oraz raportów RMUA;

3. Przygotowywania rachunków i/lub list płac dla osób świadczących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych;

4. Ustalanie obowiązku podlegania ubezpieczeniom społecznym przez osoby świadczące pracę na podstawie umów cywilnoprawnych;

5. Sporządzanie deklaracji ZUS i deklaracji podatkowych:

  • naliczanie składek Zus oraz zaliczek Pit oraz sporządzanie i przesyłanie do Zus i US miesięcznych i rocznych deklaracji rozliczeniowych (Zus Dra, Zus Rca, Zus Rsa, Zus Rza; Pit-4R, Pit-11, Pit-40);

  • przeprowadzanie korekt deklaracji ZUS;

  • wystawianie zaświadczeń Rp-7;

  • sporządzanie zbiorczego polecenia księgowania z listy płac, w podziale na MPK, wg zakładowego planu kont dostarczonego przez Klienta;

  • sporządzenie na koniec roku podatkowego rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników nie korzystających z ulg i zwolnień, po otrzymaniu oświadczenia od pracownika (PIT- 40);

  • sporządzenie na koniec roku podatkowego rozliczenia PIT-11 dla pozostałych pracowników i PIT 8B dla osób zatrudnionych na podstawie umów zlecenia i o dzieło i przesłanie do właściwych Urzędów Skarbowych oraz do pracowników (wg ustaleń z Klientem);

  • przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników Klienta;

  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń i pobranych zasiłków w związku z zakończeniem zatrudnienia.